دانلود فیلم ایرانی یک روز بخصوص از مصطفی زمانی با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی یک روز بخصوص کیفیت بلوری 1080p و 720p و 480p

دانلود رایگان فیلم یک روز بخصوص با حجم کم و عالی

Download Film Irani Yek Rooze Be Khosoos

توجه: در صورت درخواست صاحب اثر لینک دانلود حذف می شود.

دانلود فیلم ایرانی یک روز بخصوص از مصطفی زمانی

نام فیلم: یک روز بخصوص

ژانر: خانوادگی / اجتماعی

سال تولید: 1394

سال انتشار: 1396

محصول کشور: ایران

مدت زمان: 92 دقیقه

کارگردان: همایون اسعدیان

اطلاعات بیشتر: کلیک کنید

ستارگان: مصطفی زمانی، فرهاد اصلانی، پریناز ایزدیار، محسن کیایی، شیرین آقا کاشی، شیرین یزدان بخش، با معرفی: افسانه کمالی، مجتبی پیرزاده، بازیگر خردسال: ایلیا نصر الهی

خلاصه داستان فیلم یک روز بخصوص: حامد باید برای عمل قلب خواهرش دست به یک انتخاب بزند، انتخابی که در آینده مسیرهای متفاوتی را پیش روی او قرار داده است.


دانلود فیلم ایرانی یک روز بخصوص از مصطفی زمانی

یک روز بخصوص فیلم سینمایی کامل دانلود

سایر عوامل: نویسندگان: همایون اسعدیان و مجید قیصری، مجری طرح: مازیار میری، مدیر فیلمبرداری: علی قاضی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: مریم هژیروند، طراح چهر‌ه‌پردازی: مهردادمیرکیانی، طراح صحنه و لباس: کامیاب امین عشایری، صدابرداران: ساسان نخعی، محمود کاشانی، مدیر تولید: مجید کریمی، منشی صحنه: ندا قائدی، دستیار اول فیلمبردار: آرش رمضانی، عکاس: مهدی دلخواسته، مشاور رسانه‌ای: بیتا موسوی، مدیر تدارکات. سید رسول سید حاتمی.

نقد و بررسی فیلم یک روز بخصوص

کارگردان کیست ؟
همایون اسعدیان که متولد شهر اصفهان است و فعالیت خودش را به عنوان عکاس در سینما آغاز کرد. مطرح ترین ساخته سینمایی اسعدیان تا به امروز فیلم « طلا و مس » است که یکی از محبوب ترین فیلمهای سینمای ایران نیز به شمار می رود.

نکات مثبت فیلم ؟
مطرح کردن موضوع افشای یک فساد دارویی را می توان برخاسته از رویدادی روز ایران برشمرد که در داستان استفاده شده اما چه فایده که گسترش نمی یابد.

مصطفی زمانی به خوبی توانسته تصویر دوگانه یک روزنامه نگار متعهد و کسی که برخلاف میل درونی اش، در حال انجام خلاف است را به تصویر بکشد.

نکات منفی فیلم ؟
فیلمنامه با مشکلات ریز و درشتی مواجه است. سیر تغییر شخصیت حامد از یک روزنامه نگار متعهد به فردی که حاضر به خلاف و پرداخت رشوه می شود، به درستی پرداخته نمی شود و ما او را به یکباره در حال انجام تمام خلاف هایی می بینیم که در ابتدای فیلم با سرسختی آنها را محکوم می کرده. دانلود فیلم ایرانی یک روز بخصوص از مصطفی زمانی

یکی از ایرادات فیلم را می توان در نوع نگاه کارگردان به داستان برشمرد یعنی جایی که اسعدیان تلاش حامد برای یافتن پول را ارجح به نمایش کشمکش های اخلاقی درونی حامد می داند. در واقع آنچه که ما از حامد در فیلم می بینیم تلاش او برای بدست آوردن پول است و نه چالش های اخلاقی او در انجام اینکار. حامد می توانست به جای روزنامه نگار هر شغلی دیگری هم داشته باشد و این باعث تغییری در روند داستان نمی شد.

شخصیت های مکمل کارکرد مناسبی در فیلمنامه ندارند و بیشتر موعظه گر به شمار می روند. فیلم بجای تلاش برای خلق جزئیات درباره دلایل رفتار حامد ، این دیالوگ را از زبان او خارج می کند : « اگر خواهر خودت بود هم… » و به این ترتیب فیلمساز از پاسخ طفره می رود و از احساسات عمیق مخاطب خود استفاده می کند. دانلود فیلم ایرانی یک روز بخصوص از مصطفی زمانی

مدت زمان فیلم هم بیشتر از ظرفیت فیلم است بطوریکه بعضی از سکانس های فیلم نظیر معاینه پزشک با حضور دانشجوها کاملا زائد به نظر می رسد. رفت و آمد بی دلیل حامد به بیمارستان هم از نکات آزاردهنده فیلم است.

حرف آخر :
« یک روز بخصوص » ضعف های بسیاری دارد. اغلب لحظات فیلم برگرفته از نوع نگاه کهنه فیلمساز به سوژه داستان بوده که باعث از دست رفتن ظرفیت های آن شده است. سکانس آخر و تطهیر کردن حامد و جمعیتی که بی دلیل می پذیرند تا یک کار بزرگ را انجام ندهند، از جمله ضعف های آشکاری است که قرار است تنها احساسات مخاطب را درگیر کند. منبع نقد: سایت مووی مگ

پیشنهاد میشه همچنین ببینید