درباره فیلم برج تاریک ، The Dark Tower

دانلود فیلم 2017 دوبله فارسی

جیک چمبرز (تام تیلور) نوجوانی یازده ساله ماجراجو در حین جستجوهایش سرنخی را از یکی دیگر از ابعاد جهان به نام «میدورد» کشف می‌کند. پس از کشف این راز او وارد سفری به این بُعد می‌شود. جایی که با شوالیه تنهای مرزنشینی به نام رولاند دسچین (ادریس البا) برخورد می‌کند. شوالیه در پی رسیدن به برج تاریک است. جاییکه…..

دانلود فیلم جدید از همراه مووی

فیلم محصول سال 2017 در ژانر و میباشد. توسط Nikolaj Arcel کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Idris Elba و Matthew McConaughey و Tom Taylor در آن ایفای نقش کرده اند

تماشای این فیلم ها به شما پیشنهاد میشود

نظرات کاربران

حامد:

18 مهر 1402 | 21:08

تا چند سال پیش از این تصور عموم بر این بود که ما با دو جهان روبرو هستیم، یکی جهانی که در آن زندگی می کنیم و دیگری جهان موازی با این جهان. اما چندی پیش دانشمندان ادعا کردند که ممکن است این تعداد به پنج جهان نیز افزایش یابد. امروزه نیز احتمال می دهند که این تعداد به یازده جهان قابل افزایش باشد. پرتال ها، نظریۀ فضا و زمان، کرم چاله ها، و ده ها پدیدۀ اثبات نشده دیگر. در تعالیم دینی و آئین های باستانی نیز به جهان های دیگر اشاره شده است. از جهان ما تا جهان کوانتوم. هر چه باشد جذاب و هیجان انگیز است. مانند این فیلم که دیدنش را به دوستان توصیه می کنم. با این تفاوت که اولین نفری بودم که مثبت دادم. با تشکر از همراه مووی!

نظر شما چیست؟