دانلود فیلم ایرانی به خاطر پونه با لینک مستقیم

دانلود فیلم سینمایی به خاطر پونه کیفیت بلوری 720 و 480

دانلود رایگان فیلم به خاطر پونه با حجم کم و عالی

Download Film Irani Be Khatere Kooneh

دانلود فیلم ایرانی به خاطر پونه

نام فیلم: به خاطر پونه

ژانر: خانوادگی / اجتماعی

سال تولید: 1392

مدت زمان: 1 ساعت و 28 دقیقه

کارگردان: هاتف علیمردانی

ستارگان:‌ فرهاد اصلانی، هانیه توسلی، ترلان پروانه، علی افشین راد، محمد ساربان، نیره فراهانی و…

خلاصه داستان فیلم به خاطر پونه: مجید و پونه زوج میانسالی هستند که زندگی خوب و عاشقانه شان با بروز شک و تردید و مسئله اعتیاد، به ورطه سقوط کشیده می شود و…


دانلود فیلم ایرانی به خاطر پونه

نقد و بررسی فیلم به خاطر پونه

به خاطر پونه داستان خاطرخواهی مردی است به نام «مجید» به همسرش «پونه». مجید مردی است از خانواده متوسط شهرستانی و سنتی که به بیماری اعتیاد، شک و بدبینی دچار است و همسر خود را با رفتار های نامناسب خود آزار می دهد. پونه همسر مجید دختری است از خانواده ای مدرن که به هیچ وجه شباهتی با خانواده مجید ندارند. این فیلم داستان زندگی زوجی را به نمایش می گذارد که هریک از دنیایی متفاوت به هم دل بسته اند واین اختلاف و عدم تفاهم، آشوبی بزرگ را بین آنها رقم می زند؛ آشوبی که هر لحظه زندگی آنها را تهدید می کند و پایه های زندگی شان را که ریشه در علاقه قلبی آنها دارد، می لرزاند. اختلافی که لرزها و آشوب های آن خود می توانند یکی از علل اعتیاد مجید باشد.

دانلود فیلم ایرانی به خاطر پونه / Download Film Be Khatere Kooneh

ونه زنی امروزی است؛ او تحصیل و کار را دوست دارد، آبروی و وجهه اجتماعی اش برایش اهمیت دارد ولی یک خصلت بد دارد و آن این است که گاه و بی گاه دروغ های کوچکی می گوید. در مقابل، مجید مردی است شلخته که خیلی مقید به آداب نیست. او سنتی است و بسیار متعصب و به تعبیر خود نویسنده فیلم بد غیرت.

پونه با وجود تفاوت هایی که با مجید دارد به حرمت علاقه ای که بین آنهاست، سعی در کم رنگ دیدن این تفاوت ها و پررنگ نشان دادن عشق و علاقه همسرش دارد، ولی با اعتیاد مجید و شدت گرفتن بیماری بدبینی او، دیگر قادر به ادامه زندگی با او نیست. پونه در این نقطه با حرف زدن مجید مشکل دارد، با شلختگی و بدبینی ها و سوءظن او، با اعتیاد و در نهایت خانواده او. پونه هرگز قادر به سازگاری با خانواده همسر خود نیست، آنها خیلی بد نیستند؛ تنها مشکل آنجاست که با پونه تفاوت دارند؛ سنتی و عاطفی اند و به جز زن بودن هیچ وجه شباهت دیگری با پونه ندارند. پونه علاقه ای به خانه داری و شرکت در مراسم های سنتی مذهبی ندارد. او مانند خیلی از زنان مدرن دوست ندارد زود بچه دار شود و این نوع سبک زندگی برای خانواده مجید، نامعقول و غیرطبیعی است. پونه نیز در ارتباط با آنها رفتار درستی ندارد و دربرخورد خود با آنها کاملاً غیرمنعطف و ناسازگار و گاهی لجوج و بی ادب است. این در حالی است که مجید عاشق خانواده خویش است و حرف های آنها گاهی بر رفتار او تأثیرگذار است و اینها همه از عواملی است که زندگی پونه و همسرش را تهدید می کند.

نویسنده: هاتف علیمردانی تهیه کنندگان: امیرعباس گردان، داریوش بابائیان مدیر فیلمبرداری: مهدی جعفری طراح صحنه و لباس: امیر ملک پور صدابردار: محمود خرسند صداگذاری: ایرج شهرزادی تدوین: امیر ادیب‌ پرور مدیر تولید: علی‌اصغر اخوان مقدم سرمایه گذار: شرکت آراد (برادران زینل نیا)

پیشنهاد میشه همچنین ببینید