خلاصه داستان فیلم استراتون ، Stratton

یک کماندوی سرویس قایق ویژه بریتانیا یک هسته تروریستی بین المللی را ردیابی می کند.

باکس دانلود فیلم

نسخه زبان اصلی

محتوا بازبینی شده و مناسب تماشا با خانواده می باشد

درباره فیلم استراتون ، Stratton

دانلود فیلم استراتون 2017

استراتون ، یک فیلم اکشن به کارگردانی سایمون وست می‌باشد. داستان فیلم درباره‌ی یک کماندوی ویژه‌ی خدمات دریایی به نام جان استراتون هست که ماموریت می‌یابد یک خلافکار زندانی را ردیابی و دستگیر کند. اما…

فیلم استراتون محصول سال 2017 کشور انگلستان در ژانر های اکشن ، ماجراجویی و هیجان انگیز میباشد. فیلم استراتون توسط Simon West کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Gemma Chan, Connie Nielsen, Tom Felton در آن ایفای نقش کرده اند.

Stratton یک فیلم اکشن و مهیج ساخته کشور انگلیس در سال 2017 می باشد. کارگردانی این فیلم را سایمون وست بر عهده داشته است. این فیلم بر اساس سری کتاب‌های رمان مهیج “Stratton” نوشته ‌ی دانکن فالکنر ساخته شده است.

خلاصه داستان

داستان فیلم در مورد یک مامور ویژه سرویس اطلاعاتی دریایی بریتانیا به نام جان استراتن (با بازی دومینیک کوپر) است که در یکی از عملیات‌های خود به همراه دوست نزدیک و مشاور او، مارتی استادلر (که توسط تایلر هوکینز بازی می‌شود)، به دنبال یک تروریست بین‌المللی ایرانی از گروه بوکان می باشد. این تروریست قصد دارد بر اساس یک ایده از جنگ جهانی دوم، تجهیزات شیمیایی را برای حمله به شهری در انگلستان استفاده کند. فیلم Stratton اکثراً نقدهای مثبت را از سوی منتقدین گرفته و داستان پیچیده‌‌ای را ارائه می‌دهد که مخاطب را در تنش و هیجان نگه می‌دارد.

تماشای این فیلم ها به شما پیشنهاد میشود

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟