خلاصه داستان فیلم آخرین مهلت ، 3 Days to Kill

به یک مامور در حال مرگ سیا که تلاش می کند با دخترش که از او جدا شده است دوباره ارتباط برقرار کند، یک داروی آزمایشی پیشنهاد می شود که می تواند در ازای آخرین مأموریت، جان او را نجات دهد.

درباره فیلم آخرین مهلت ، 3 Days to Kill

دانلود فیلم آخرین مهلت 3Days to Kill 2014

داستان یک جاسوس بین‌المللی (کوین کاستنر) را روایت می کند که قصد دارد دست از کارهای خطرناک بردارد و با همسر و دخترش که مدت‌ها از آن‌ها جدا بوده روابط بهتری برقرار کند، اما ابتدا باید آخرین ماموریت خود را به پایان برساند.

فیلم آخرین مهلت محصول سال 2014 کشور آمریکا و فرانسه در ژانر اکشن و کمدی و درام میباشد. فیلم دوبله فارسی جدید آخرین مهلت توسط McG کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Connie Nielsen و Hailee Steinfeld و Kevin Costner در آن ایفای نقش کرده اند

مقدمه

“3Days to Kill” یک فیلم جذاب و غیرقابل پیش بینی است که در سال 2014 به کارگردانی مک‌جی و با بازی کوین کاستنر ساخته شده است. این فیلم مرزهای سبک‌های اکشن، درام و هیجان‌انگیز را به چالش می‌کشد و تلاش می‌کند تا مخاطبین را بایک داستان متفاوت و جذاب غافلگیر کند.

خلاصه داستان

کاستنر در نقش یک کشتیار سابق سیا یی به نام ایتان رنر را بازی می‌کند. او به تازگی از یک بیماری جدی رنج می‌برد و تصمیم می‌گیرد که به دختر نوجوان خود که مدت‌ها با او کنار نیامده است، نزدیک شود. اما زمانی که یک ماموریت نهایی به او پیشنهاد می‌شود که می‌تواند داروی معجزه‌گری برای درمان او باشد، ایتان روبروی یک تصمیم سخت قرار می‌گیرد.

تحلیل شخصیت ها

شخصیت کوین کاستنر، ایتان رنر، یک پدر خسته و کشتیار سابق است. کاستنر تلاش کرده است تا تضاد های این شخصیت پیچیده را به خوبی به تصویر بکشد. اما در مقابل، امبر هرد در نقش وی می‌پردازد، که یک نقش خلاق و زندگی‌نما دارد که به فیلم نمک اضافه می‌کند.

نگاهی کلی

از نگاهی کلی، “3Days to Kill” تلاش خوبی برای ترکیب سبک‌های مختلف سینمایی است. از یک سو، اکشن و هیجان فیلم را تحت تاثیر قرار می‌دهد، در حالی که درام و روابط خانوادگی کیفیت عاطفی فیلم را بالا می برد.

نقاط قوت و ضعف

یکی از نقاط قوت این فیلم، بازی قوی کوین کاستنر است که با تجربه و حضور فراگیر خود، همیشه توانسته است توجه مخاطبان را به خود جلب کند. حالا با این حال، نقطه ضعف فیلم، اغلب در دیالوگ‌ها و برخی از صحنه‌هایی است که به نظر می‌رسد کمی از بقیه داستان دور است.

خلاصه نقد

در کل، “3Days to Kill” یک فیلم جذاب و سرگرم کننده است که با پیچ و تاب های داستانی و حضور قوی کوین کاستنر، توانسته است یک تجربه سینمایی غیرقابل پیش بینی را به مخاطبین ارائه دهد. اگر از فیلم‌هایی که اکشن و درام را ترکیب می‌کنند لذت می‌برید، “3Days to Kill” را از دست ندهید.

تماشای این فیلم ها به شما پیشنهاد میشود

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟