خلاصه داستان فیلم طوفان سفید 2 ، The White Storm 2 Drug Lords

یک تاجر ثروتمند تلاش می کند تا یک سلطان مواد مخدر را که قبلاً با آن کار می کرد از بین ببرد، در حالی که یک پلیس سعی می کند بدون نقض قانون عدالت را پیدا کند.

درباره فیلم طوفان سفید 2 ، The White Storm 2 Drug Lords

شرح داستان فیلم طوفان سفید 2

داستان فیلم در مورد یک تاجر ثروتمند به نام وینسنت لام (با بازی لوئیس کو) است که پس از خیانت سردسته باند مواد مخدر خود، هنگ کنگ (با بازی اندی لاو)، تصمیم می‌گیرد انتقام بگیرد. وینسنت با کمک یک گروه پلیس مخفی، به رهبری هنگ کنگ، طرحی را برای سرنگونی هنگ کنگ و تجارت مواد مخدر او ترتیب می‌دهد.

درباره فیلم طوفان سفید 2 The White Storm 2 Drug Lords 2019

دانلود فیلم طوفان سفید 2 توسط کشور چین و هنگ کنگ به کارگردانی Herman Yau در سال 2019 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 6 را به خود اختصاص دهد.در فیلم The White Storm 2 Drug Lords 2019 ستارگانی همچون Andy Lau و Louis Koo و Kiu-Wai Miu به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

فیلم با صحنه‌های اکشن جذاب و بازی‌های خوب بازیگران، به‌ویژه اندی لاو و لوئیس کو، توانست موفقیت تجاری و انتقادی کسب کند. این فیلم در مجموع ۲۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرد و در جشنواره فیلم هنگ کنگ نامزد دریافت دو جایزه از جمله بهترین فیلم شد.

نقدهای فیلم

فیلم طوفان سفید 2: اربابان مواد مخدر با نقدهای مثبتی از سوی منتقدان روبرو شد. آنها از صحنه‌های اکشن فیلم، بازی‌های خوب بازیگران، و کارگردانی خوب هرمان یائو تمجید کردند.

دیوید روبین از سایت ددلاین هالیوود در مورد فیلم نوشت: «طوفان سفید 2: اربابان مواد مخدر یک فیلم اکشن هیجان‌انگیز و جذاب است که با بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی خوب هرمان یائو، مخاطبان را سرگرم می‌کند.»

پیتر دبرادلی از سایت متاکریتیک در مورد فیلم نوشت: «طوفان سفید 2: اربابان مواد مخدر یک فیلم اکشن خوب است که با بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی خوب هرمان یائو، مخاطبان را سرگرم می‌کند.»

جمع‌بندی

فیلم طوفان سفید 2: اربابان مواد مخدر یک فیلم اکشن هیجان‌انگیز و جذاب است که با بازی‌های خوب بازیگران و کارگردانی خوب هرمان یائو، مخاطبان را سرگرم می‌کند. اگر از فیلم‌های اکشن و جنایی لذت می‌برید، این فیلم را از دست ندهید.

نظرات کاربران

the white storm 2 drug lords (2019) full movie:

14 بهمن 1400 | 20:43

Excelente página. Gracias Saludos

نظر شما چیست؟