خلاصه داستان فیلم مصاحبه ، The Interview

دیو اسکای لارک و تهیهکنندهاش، آرون راپاپورت، نمایش تبلوید مشهور "Skylark Tonight" را اجرا میکنند. هنگامی که آنها با یک طرفدار غافلگیرکننده، دیکتاتور کره شمالی، جونگ اون کیم مصاحبه می کنند، توسط سیا استخدام می شوند تا او را ترور کنند.

درباره فیلم مصاحبه ، The Interview

دانلود فیلم مصاحبه The Interview 2014

دیو اسکای لارک و تهیهکنندهاش، آرون راپاپورت، نمایش تبلوید مشهور “Skylark Tonight” را اجرا میکنند. هنگامی که آنها با یک طرفدار غافلگیرکننده، دیکتاتور کره شمالی، جونگ اون کیم مصاحبه می کنند، توسط سیا استخدام می شوند تا او را ترور کنند.

دانلود فیلم جدید مصاحبه از همراه مووی

فیلم مصاحبه محصول سال 2014 کشور آمریکا در ژانر اکشن و ماجراجویی و کمدی میباشد. مصاحبه توسط Evan Goldberg و Seth Rogen کارگردانی شده و بازیگرانی همچون James Franco و Seth Rogen و Randall Park در آن ایفای نقش کرده اند

The Interview یک کمدی سیاسی آمریکایی است که در سال 2014 به کارگردانی اوان گلدبرگ و ست روگن ساخته شده است. این فیلم با بازیگرانی همچون جیمز فرانکو و ست روگن، داستان دو روزنامه‌نگار و سفرشان به کره شمالی برای انجام مصاحبه‌ای با کیم ژونگ اون رهبر کره شمالی را روایت می‌کند. این فیلم هنگام انتشار با واکنش‌های متفاوتی روبرو شده و در میان بینندگان نظرات متضادی ایجاد کرده است.

جیمز فرانکو در نقش دیووِ استکر، یک مجری مشهور تلویزیونی بازی می‌کند که برنامه‌اش اغلب درگیر موضوعات سطحی و سرگرم‌کننده است. وی در تلاش است تا رئالیت بیشتری به برنامه خود بیاورد، بنابراین تصمیم می‌گیرد به کره شمالی برود و مصاحبه‌ای با رهبر این کشور، کیم ژونگ اون انجام دهد. دارن (ست روگن) به عنوان تهیه‌کننده برنامه دیوو__).

نظرات کاربران

امیر:

2 مرداد 1399 | 05:03

اصلا ارزش دیدن نداره

نظر شما چیست؟