6.5

خلاصه داستان فیلم دزدان دریایی کارائیب 5 مردگان حکایت نمیکنند ، Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

کاپیتان جک اسپارو توسط رقیب قدیمی کاپیتان سالازار و خدمه ای از ارواح مرگبار که از مثلث شیطان فرار کرده اند تعقیب می شود. آنها مصمم هستند که هر دزد دریایی را در دریا بکشند...به ویژه جک.

درباره فیلم دزدان دریایی کارائیب 5 مردگان حکایت نمیکنند ، Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales

دانلود فیلم دزدان دریایی کارائیب 5 مردگان حکایت نمیکنند Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales 2017 زیرنویس فارسی چسبیده

کاپیتان جک اسپارو توسط رقیب قدیمی کاپیتان سالازار و خدمه ای از ارواح مرگبار که از مثلث شیطان فرار کرده اند تعقیب می شود. آنها مصمم هستند که هر دزد دریایی را در دریا بکشند…به ویژه جک.

دانلود فیلم جدید دزدان دریایی کارائیب: مردگان حکایت نمیکنند از همراه مووی

فیلم دزدان دریایی کارائیب – مردگان حکایت نمیکنند محصول سال 2017 کشور آمریکا و استرالیا و انگلستان و کانادا در ژانر اکشن و ماجراجویی و تخیلی میباشد. دزدان دریایی کارائیب – مردگان حکایت نمیکنند توسط Joachim Rønning و Espen Sandberg کارگردانی شده و بازیگرانی همچون Johnny Depp و Geoffrey Rush و Javier Bardem در آن ایفای نقش کرده اند

Pirates of the Caribbean

دزدان دریایی کارائیب (به انگلیسی: Pirates of the Caribbean) یک مجموعه ‌فیلم فانتزی شمشیربه‌ دستان به تهیه‌ کنندگی جری بروکهایمر بر اساس جاذبه پارک تفریحی والت دیزنی به همین نام است. این مجموعه یکی از اجزای اصلی رسانه‌ای به همین نام است.کارگردانان این سری شامل گور وربینسکی، راب مارشال ، یواخیم رانینگ ، اسپن سندبرگ  است. نویسندگان اصلی فیلم تد الیوت و تری روسیو ؛ سایر نویسندگان استوارت بیتی، جای ولپرت ، جف نیثنسن ، کریگ مازن  است.دزدان دریایی کارایب5 نیر در ژانر اکشن ، فانتزی می‌باشد و به کارگردانی Espen Sandberg در سال 2017 ساخته شده است. در فیلم دزدان دریایی کارائیب 5 مرده ها قصه نمیگویند بازیگرانی چون Geoffrey Rush، Javier Bardem، Johnny Depp، Orlando Bloom، به ایفای نقش پرداخته اند.در ادامه با دانلود فیلم دزدان دریایی کارائیب 5 با ما همراه باشید تا شما نیز شاهد این فیلم زیبا باشید.

داستان دزدان دریایی کارائیب 5

سیزده سال پس از نبرد گرداب کالیپسو، هنری ترنر دوازده ساله سوار سوار هلندی پرنده می شود و به پدرش ویل اطلاع می دهد که نفرینی که ویل را به هلندی پیوند می زند و تنها به او اجازه می دهد تا روی خشکی پا بگذارد یک بار در دهه می تواند توسط سه گانه پوزئیدون شکسته می شود.هنری قصد دارد کاپیتان جک اسپارو را برای کمک به یافتن آن استخدام کند،اما ویل معتقد است که این غیر ممکن است و به هنری دستور می دهد که آنجا را ترک کند.سپس ویل و هلندی در دریا ناپدید می شوند، اما هنری عهد می بندد که جک و ترایدنت را پیدا کند. نه سال بعد هنری یک ملوان در نیروی دریایی سلطنتی است. کشتی به سمت مثلث شیطان فراطبیعی حرکت می کند و به طور تصادفی با لاشه مریم خاموش برخورد می کند که خدمه اش به رهبری شکارچی دزدان دریایی اسپانیایی کاپیتان آرماندو سالاراز، حمله می کنند و تمام خدمه را می کشند اما هنری را به عنوان آخرین بازمانده باقی می گذارند .پیامی به جک که سالازار و خدمه اش را چندین دهه پیش با هدایت آن ها به ملث شیطان کشت و ناخواسته آن ها را نفرین کرد.بدون تردید فیلم دزدان دریایی کارائیب 5 می تواند یکی از بهترین گزینه های شما برای دانلود فیلم اکشن باشد.با تماشای این فیلم می تواند اوقات خوشی را برای شما فراهم کند.

در سنت مارتین ،اختر شناس جوانی به نام کارینا اسمیت به جرم جادوگری به اعدام محکوم می شود،اما فرار می کند و با جک در مسیری قرار می گیرد که او و خدمه اش در یک سرقت از بانک دچار مشکل می شوند و از یک طلسم بدشانسی رنج می بردند.جک بعدا قطب نمایش را با نوشیدنی عوض می کند. عملی که مثلث شیطان را نابود می کند. و سالازار و خدمه اش را یک بار دیگر آزاد می کند و سالازار و خدمه اش وارد دنیای کنونی می شوند.کارینا متوجه می شود که هنری به دنبال مکان ترایدنت است و به او پیشنهاد می کند تا با استفاده از دفتر خاطرات پدر ناشناس خود به او کمک کند.کارینا و جک روند اعدام را متوقف می کنند.اما با کمک هنری و خدمه جک فرار می کنند و به کشتی در حال مرگ می روند.کارینا سرنخ های موجود در دفتر خاطرات خود را رمز گشایی می کند و متوجه می شود که ستاره ها به جزیره ای متتهی می شوند که  Trident در آن پنهان شده است. در همین حال کاپیتان هکتور باربوسا از خدمه دزدان دریایی خود می شنود که کاپیتان سالازار احیا شده چندین دزد دریایی را در دریا کشته است و در حال نابودی ناوگان باربوسا است. باربوسا با پیشنهاد کمک برای دریافتن جک راه نجاتش از کشته شدن را بیان می کند و متوجه می شود که ترایدنت می تواند او را به سمت جزیره گنج هدایت کند.سالازار موافقت می کند و می خواهد از جک انتقام بگیرد.سالازار مرغ در حال مرگ را تعقیب می کند و جم ،هنری و کارینا را مجبور می کند به جزیره ای فرار کنند و متوجه می شوند که خدمه سالازار نمی توانند به خشکی بروند. باربوسا با جک متحد می شود و قطب نمایش را برمی گرداند و مروارید سیاه مینیاتوری شده را به اندازه قبلی خود باز می گرداند.آنها به سفر خود به جزیره ادامه می دهند و باربوسا فرماندهی مروارید سیاه را بر عهده می گیرد یکبار دیگر در طول سفر جک و باربوسا متوجه می شوند که…..در ادامه با دانلود فیلم دزدان دریایی کارائیب با ما همراه باشید.تماشای این فیلم زیبا می تواند یکی از خاص ترین تجریبات برای شما باشد.

نقد و بررسی فیلم دزدان دریایی کارائیب5 

در فیلم مردگان قصه نمی گویند جانی دپ دوباره باز می گردد یک بار دیگر اقیانوس هفت گانه را برای پیدا کردن گنج بزرگی دریا نوردی می کند. و به دنبال غنیمت می رود کاپیتان جک اسپارو (جانی دپ ) پس از ماجراجویی های خطرناکی که در قسمت های قبل انجام داده بود ، اینبار با یک مشکل بزرگ مواجه شده که این مشکل جان او را تحدید می کند و آن آزاد شدن کاپیتان سالازار ( خاویر باردم ) از شر مثلث شیطانی برمودا است که اتفاقا خود جک باعث زندانی شدن آن ها در مثلث شیطانی شده بود. سالازار پس از آزادی به همراه کشتی ماوراء طبیعی خود و البته ملوانانش که جمعی از ارواح خطرناک و بسیار زشت می باشند، به دنبال جک اسپارو می گردد تا انتقامش را از او بگیرد و… در این فیلم مشاهده می کنیم که جک اسپارو باز دچار دردسربزرگی شده است اما این دردسر بسیار بدتر از داستان های قبلی این کاپیتان هست. اینبار کاپیتان کشتی با روحی ناکام به نام «کاپیتان سالازار» که قبلا هم با اسپارو روبرو شده بود ، اینبار بعد از شکسته شدن زندان مثلثی شکلی که در اون حضور داشته اند ، انها به دریاها می آیند تا دزدان دریایی رو شکار و کشتی های آنها رو از بین ببرند. یکی دیگه از هدف های سالازار به دلیل نفرتی که از جک دارد از بین بردن جک اسپارو است. با این ماجرایی که جک اسپارو در پیش دارد ، برای اینکه قدرت سالازار و خدمه های روحی شکلش رو از بین ببره ، باید «نیزه پوسایدون» رو به دست بیاره. در هر ماجرایی ، دو فرد جوان همیشه به جک اسپارو نیاز داشتند. در این سری فیلم هم هنری و کارینا اسمیت برای به دست آوردن این نیزه ، به اسپارو نیاز دارند و ماجرا حول این سه شخصیت میچرخد. سازندگان این فیلم سعی کردن که فیلم «دزدان دریایی کارائیب:مردگان قصه نمی گویند» شباهت زیادی به «دزدان دریایی کارائیب:مروارید سیاه» داشته باشد که نکته مثبتی به شمار میرود. بازیگران مشهوری همچون «کایا اسکودلاریو» ، «خاویر باردم» و «جانی دپ» در این فیلم حضور دارند. مدت زمان این فیلم ۱۱۸ دقیقه است.

شخصیت اصلی داستان یعنی جک اسپارو نیز در پنجمین قسمت به یک کاریکاتور کامل از ویژگی های بامزه ای که در قسمت های قبل به همراه داشت تبدیل شده است. به نظر می رسد که دو کارگردان فیلم در این قسمت جانی دپ را به حال خود رها کرده اند تا هرآنچه که احساس می کند می بایست در قامت شخصیت اسپارو انجام دهد را به تصویر بکشد و حد واسطی هم برای آن در نظر نگرفته اند،در میان بازیگران فیلم، مشخصاً بزرگترین مزیت هنوز وجود جانی دپ در نقش جک اسپارو می باشد که علی رغم افول کیفیت شخصیت پردازی اش در قسمت پنجم، هنوز هم گاهی می تواند لبخند را به لبان تماشاگر بیاورد. دپ شناسنامه سری فیلمهای « دزدان دریایی کارائیب » است و چنانچه با افول شخصیت پردازی او مواجه باشیم، فیلم نیز از رمق می افتد که در قسمت پنجم نیز چنین شده. خاویر باردم هم در نقش منفی این قسمت بیشتر از آنکه ترسناک به نظر برسد، پرتره جذابی از خود به جای می گذارد که کلمه ” جک اسپارو ” هم ضمیمه آن شده از دلایل محبوبی کاراکتر جک اسپارو نقش آفرینی زیبای جانی دپ است! جفری راش و بازیگران جوان این مجموعه نیز در نقش های خود توانسته اند آنچه فیلم از آنان انتظار داشته را محقق سازند و در این بین گلشیفته فراهانی هم اگرچه حضور کوتاهی در فیلم دارد، اما بهرحال تماشای شکل و شمایل عجیب و غریبش در فیلم جالب به نظر می رسد. موسیقی جف زانلی، که به طور گسترده از تم نمادن خلق شده توسط هانس زیمر الگو برداری شده است همچنین با گرفتن کل صحنه صوتی با جلوه و با وضوح و تمایز فوق العاده در حالی که به آرامی در کناره ها جریان دارد.و دیواره ای از صدای بسیار جذاب ایجاد می کند. برد میانی گسترده و پئیا است و جزئیات فوق العاده را بین بلند ترین بخش ها به نمایش می گذارد و اجازه می دهد کوچیکترین ترکش ترکش چوب در حال پرواز در سراسر صفحه نمایش شنیده شود.در میان هرج و مرج و آشفتگی غارت کننده، دیالوگ ها شفاف و دقیق باقی مانده است. یکی دیگر از نکات مثبت فیلم این است که سازندگان تلاش نکرده‌اند تا آن را به یک نمایش صرفا با محوریت جانی دپ تبدیل کنند، بلکه در عوض تمامی بازیگران و شخصیت‌ها فرصت درخشش در فیلم را پیدا می‌کنند و این عالی است. علاوه بر آن فیلم جدید دزدان دریایی کاراییب ریتم خیلی خوبی هم دارد و شاهد یک سری صحنه‌هایی هم هستیم که تا مدت‌ها در خاطرمان خواهند ماند. شخصیت جان اسپارو با بازی جانی دپ بازهم وارد یک ماجراجویی جدید شده است که ممکن است فراز و فرود‌هایی داشته باشد، اما تجربه سرگرم‌کننده‌ای با محوریت مسائلی چون روابط خانوادگی شخصیت‌ها و ماجراجویی‌های فراتز از حد انتظار آن‌ها ارائه کرده و علاوه بر آن یک شخصیت منفی بسیار عالی یعنی کاپیتان سالازار را هم دارد که یکی از نقاط قوت فیلم به حساب می‌آید.در ادامه با دانلود فیلم دزدان دریایی کارائیب 2 با ما همراه باشید.

 

معرفی شخصیت های اصلی فیلم دزدان دریایی کارائیب 5

جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو

جان کریستوفر دپ دوم (انگلیسی: John Christopher Depp II؛ زادهٔ ۹ ژوئن ۱۹۶۳) بازیگر، تهیه‌ کننده و موسیقی‌دان آمریکایی است. او جوایز مختلفی از قبیل یک جایزهٔ گلدن گلوب برنده شده و همچنین نامزد دریافت سه جایزهٔ اسکار و دو جایزهٔ آکادمی فیلم بریتانیا بوده‌است. نام او در سال ۲۰۱۲ با دستمزد ۷۵ میلیون دلاری در رکوردهای جهانی گینس ثبت شد .جانی دپ نقش کاپیتان سابق مروارید سیاه که با هنری و کارینا در جستجوی پوزئیدون سفر می کند را بر عهده دارد

خاویر باردم در نقش کاپیتان آرماندو سالازار

خاویر آنْخِل اِنْسیناس باردِم (به اسپانیایی: Javier Angel Encinas Bardem) (زادهٔ ۱ مارس ۱۹۶۹ در لاس پالماس جزایر قناری) بازیگر اسپانیایی و از برندگان جایزهٔ اسکار است. او یکی از موفق‌ترین بازیگران غیرآمریکایی دههٔ اخیر به‌شمار می‌رود.اوکاپیتان ارواح مری خاموش که به دنبال انتقام از جک اسپارو است و تلاش می کند تا تمام دزدان دریایی را بکشد. باردم به دلیل سقوط چشمگیرش از یک فرمانده عالی رتبه ناوگان اسپانیایی اسپانیایی گرفته تا خیانت و گرفتار شدن در جهنم توسط جک تصمیم گرفته تا شخصیت را با خشمی مبتنی بر غرور فرو رفته آغشته کند.در ادامه با دانلود فیلم دزدان دریایی کارائیب 3 با ما همراه باشید.

جفری راش در نقش کاپیتان هکتور باربوسا:

جفری روی راش (انگلیسی: Geoffrey Roy Rush؛ زادهٔ ۶ ژوئیهٔ ۱۹۵۱) بازیگر استرالیایی است. او یکی معدود بازیگرانی است که توانسته تاج سه‌گانهٔ بازیگری متشکل از یک جایزهٔ اسکار برای فیلم، یک جایزهٔ امی ساعات پربیننده برای تلویزیون و یک جایزهٔ تونی برای تئاتر را دریافت کند. او برندهٔ دو جایزهٔ گلدن گلوب و سه جایزهٔ فیلم بفتا نیز شده‌است. راش بنیان‌گذار آکادمی هنرهای سینمایی و تلویزیونی استرالیا است و در سال ۲۰۱۲ استرالیایی سال نام گرفت.او رقیب اسپارو و کاپیتان انتقام ملکه آن

برنتون توایتس در نقش هنری ترنر

برنتون توایتز (انگلیسی: Brenton Thwaites؛ زادهٔ ۱۰ اوت ۱۹۸۹) یک هنرپیشه اهل استرالیا است. وی از سال ۲۰۱۰ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. اوپسر ویل ترنر و الیزابت سوان که عهد می کند با جستجوی ترایدنت نفرین پدرش را بشکند

کایا اسکودلاریو در نقش کارینا اسمیت باریوسا

کایا رز اسکودلاریو دیویس (انگلیسی: Kaya Rose Scodelario-Davis؛ زادهٔ ۱۳ مارس ۱۹۹۲) (نام کوچک هامفری) یک بازیگر سینما، هنرپیشه و مدل اهل بریتانیا است. وی از سال ۲۰۰۷ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده‌است. او یک ستاره شناس سرسخت و نوع دوست که به اشتباه متهم به جادوگر شد.

کوین مک نالی در نقش جوشمی گیبز

 کوین مک‌ نالی (به انگلیسی: Kevin McNally) (زاده ۲۷ آوریل ۱۹۵۶) بازیگر انگلیسی است.از فیلم‌های معروف او می‌توان به بازی در فیلم‌های تله گذاری، توطئه، مارگارت و مجموعه دزدان دریایی کارائیب اشاره کرد. در سال ۲۰۱۱ وی در فیلم اکران نشده ۵۰۰ مایل به سمت شمال ایفای نقش کرد. وی هم چنین در سال ۲۰۱۷ در فیلم دزدان دریایی کارائیب: مردان مرده هیچ داستانی نمی‌گویند دوباره در نقش جوشامی گیبز حاضر شد.او همچنین در فیلم درهای کشویی بازی کرده‌است.اودوست و همسفر وفادار کاپیتان جک است

شخصیت های فرعی که در فیلم ظاهر می شوند عبارتند از :دیوید ونهام در نقش ستوان جان اسکارفیلد، افسر نیرو دریایی سلطنتی که فرماندهی اچ ام اس اسکن را بر عهده دارد ، ظاهر می شود .گلشیفته فراهانی در نقش شنسا،جادوگر دریایی ظاهر می شود.و استفن گراهام ،مارتین کلبا،گیلنز نیو،و آنگوس بارنت به ترتیب نقش های خود را به عنوان اسکرام،مارتی و مورتوگ و مولروی از فیلم های قبلی به عنوان اعضای خدمه دزدان دریایی بازی می کنند.اولاندو بلوم دوباره در نقش ویل ترنر،آهنگری که دزد دریایی شده بود،بازی می کند که در پایان فیلم دنباله دزدان دریایی پایان جهان به کاپیتان هلندی پرنده تبدیل شد در آماده شدن برای نقش خود بلوم اظهار داشت که می خواهد شخصیتی را خارج از انواع نقش های معمول خود به عنوان یک قهرکان خوش قیافه به تصویر بکشد،با اشاره به الزامات گریم برای دیوی جونز به عنوان بلوم بازگشت احتمالی در فرنچایز کایرا نایتلی برای مدت کوتاهی در پایان در نقشی غیر حرفه ای در نقش الیزابت سوان،همسر ویل و مادر هنری ظاهر می شود.آدام براون،دنی کرین و دلروی اتکینسون به عنوان اعضای خدمه جک ظاهر می شوند.و در صحنه زندان،پل مک کارتنی برای مدت کوتاهی به عنوان عموی پدری جک ،عمو جک از دیوی جونز در صحنه پس از اعتبار دیده ظاهر می شو یک شبح شود اما بازیگر بیل نیگی اظهار داشت که درمورد ظاهر شخصیت مطلع نشده است.

موسیقی فیلم دزدان دریایی کارائیب 5

این اولین فیلم از مجموعه بود که هانس زیمر موسیقی آن را نساخته بود در عوض آهنگساز اصلی یکی از زیر دستان او،جف زانلی است که در چهار قسمت قبلی این فرانچایز کار کرده بود موسقی دزدان دریایی کارائیب 5 بیشترین استفاده را از سازه های کوبه ای زنده استفاده می کند بر خلاف ساز های کوبه ای برنامه ریزی شده در فیلم های قبلی از آنجایی که بیش از یک سال طول کشید تا تولید فیلم پس از استخدام زانلی آغاز شود. او با تکامل فیلم نامه همراه شد و با قوس های شخصیتی که باید در ترانه های موضوعی آنها را ترجمه کند آشنا بود زانلی همیشه شروع به نوشتن موسیقی روی پیانو یعنی ارکستر سنتز کرد موسقی متن فیلم در 26 مه 2017 منتشر شد.در ادامه با دانلود فیلم دزدان دریایی کارائیب 5 با زیر نویس چسبیده فارسی با ما همراه باشید.

کلام آخر

فیلم دزدان دریایی کارائیب5 یکی از بهترین فیلم های تخیلی و اکشن است اگر به دنبال یک فیلم تخیلی و زیبا هستید پیشنهاد می کنم حتما این فیلم زیبا را تماشا کنید.از دیگر فیلم هایی که پیشنهادی ما برای شما دانلود فیلم دزدان دریایی کارائیب 4 است این فیلم زیبا می تواند برای شما بسیار تماشایی است.

 

تماشای این فیلم ها به شما پیشنهاد میشود

نظرات کاربران

نظر شما چیست؟