خلاصه داستان فیلم دیوار ، The Wall

دو سرباز آمریکایی توسط یک تک تیرانداز کشنده به دام افتاده اند و فقط یک دیوار ناپایدار بین آنها وجود دارد.

درباره فیلم دیوار ، The Wall

شرح داستان فیلم دیوار

دو سرباز نیروهای ویژه ایالات متحده در عراق مشغول انجام وظیفه هستند که یکی از این دو سرباز در تیررس تک انداز دشمن قرار میگیرد و زخمی میشود. دیگری برای نجات او تلاش میکند در حالی که پناهگاهش در مقابل تک تیرانداز تنها یک دیوار است …

درباره فیلم دیوار The Wall 2017

فیلم جدید دیوار توسط کشور آمریکا به کارگردانی Doug Liman در سال 2017 به تولید رسیده است این فیلم توانسته از نگاه کاربران در وبسایت IMDB امتیاز 6.2 را به خود اختصاص دهد.در فیلم The Wall 2017 ستارگانی همچون Aaron Taylor-Johnson و John Cena و Laith Nakli به ایفای نقش پرداخته اند. شما قادر خواهید بود که به منظور دانلود فیلم معرفی شده از هریک از کیفیت های 480 و 720 و 1080 به همراه زیرنویس فارسی چسبیده، زبان اصلی یا دوبله فارسی اقدام کنید. همچنین امکان تماشای آنلاین محتوا به صورت رایگان فراهم شده است.

نظرات کاربران

حامد:

16 مهر 1402 | 09:04

فیلم بدی نیست اما با واقعیت همخوانی ندارد. بر اساس پروتکل های جنگی وقتی دو نفر نیروی ویژه برای یک عملیات مهم رهگیری به یک منطقه دور افتاده اعزام می شوند پوشش رادیویی در این خصوص کلیدی ست. در حالیکه در این فیلم از آن همه مکانات یک ارتش پیشرفته خبری نیست. برای مثال ارتباط رادیویی جایگزین. در واقع برای پرهیز از افراط، داستان در دام تفریط گرفتار شده است. فیلم فاقد کشش لازم بوده و در برخی سکانس ها ملال آور به نظر می رسد. دیالوگ ها بیش از حد فضای داستان را به خود اختصاص داده و پیش از آن که یک فیلم جنگی بحساب بیاید فیلمی گفتگو محور معرفی می سود. شخصیت ها حرفه ای رفتار نمی کنند. پایان فیلم با مذاق و سبک بینندۀ آمریکایی جور نیست و می توانست بهتر از این باشد. با تشکر از همراه مووی!

نظر شما چیست؟